+1 informatiefquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:58 schreef Akkersloot het volgende:
linkje naar het vorige deel [WFL Feedback #23] WFL-Klaagmuur - Hakotel sjel WFL.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:37 schreef Boomstam het volgende:
als je na de wapen van akersloot kijkt zie je duidelijk 3 eikels.
hmmmmmm.............
Ze staan voor Triggershot, Doffy en Boomstam.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:38 schreef Triggershot het volgende:
[Op vrijdag 23 maart 2007 16:37 schreef Boomstam het volgende:
als je na de wapen van akersloot kijkt zie je duidelijk 3 eikels.
hmmmmmm.............]
![]()
Omdat je het zo lief vroeg.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:35 schreef OldJeller het volgende:
Doe eens een duidelijke openingspost, niet zo afraffelen hè; eerbied.
Islam topic is er voor een reden, om antwoord te krijgen op Islamitische vragen, daarom lijkt me mijn slotje prima, stel je vraag daar er zal op geen enkel manier bemiddeld worden met je vraag.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:31 schreef Akkersloot het volgende:
protest tegen verwijzing naar je dooddoenertjes "centraal islam topic"
Wat was dan de blijde boodschap volgens de ingil = evangelie
De vorige vraag had je daar immers ook niet fatsoenlijk beantwoord (dat er pedofilie in de koran staat)./
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En maar even een crosspost:
Misschien dat jij met je "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" is "de definitie van zelfverdediging" beter op een fascistisch forum kan uithangen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jezus, Akkersloot, als het je niet bevalt hoe er hier met jouw topics wordt omgegaan, sodemieter dan lekker op naar een ander forum waar ze je gereutel en xenofobe geklets wel slikken. Stormfront
Jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:19 schreef Doffy het volgende:
Ah, Akkersloot's psychiatrische behandeling is weer in sessie, zie ik
Nee, je post weer eens off-topic en die off-topic reacties worden verwijderd.quote:Op zondag 25 maart 2007 07:58 schreef Akkersloot het volgende:
Ons fundamentalistje dat ooit een vervolg topic opende met aleen maar "en dus allah, jwhe en god zijn dus de zelfde" en inmiddels fokmod is, is hier weer erg partijdig bezig.
Hoofddoeken oorspronkelijk gedragen door prostituees?
Er staat wel een komma tussen, hoor. Dus niet dat ik Akkersloot als Jezus aanspreek. Even voor de duidelijkheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |